Персони

Soprano
ФОМІЧОВА Ольга
ФОМІЧОВА Ольга
ФОМІЧОВА Ольга
  • ФОМІЧОВА Ольга
  • ФОМІЧОВА Ольга
  • ФОМІЧОВА Ольга
  • ФОМІЧОВА Ольга
  • У партії Адіни в опері Г. Доніцетті "Любовний напій".
  • У партії Царівни Лебіді в опері М. Римського-Корсакова "Казка про царя Салтана".
  • У партії Джільди в опері Дж. Верді "Ріголетто".
  • ФОМІЧОВА Ольга
  • ФОМІЧОВА Ольга
  • У партії Єлизавети в опері Г. Майбороди "Ярослав Мудрий".
Заслужена артистка України (2016 р.).
 
Лауреат Всеукраїнського конкурсу «Нові імена України» (2001 р.), Міжнародного конкурсу «Мистецтво ХХІ ст.» (2004 р., Україна, Ворзель, Гран-Прі), Міжнародного конкурсу вокалістів «Алчевський – дебют» (2007 р., Україна, Харків, ІІ премія), Міжнародного конкурсу вокалістів ім. Ондіна Отта (2008 р., Словенія, Марібор, ІІІ премія), Міжнародного конкурсу вокалістів (2009 р., Італія, Алькамо, ІІІ премія), удостоєна диплому за краще виконання творів М. Лисенка на ІV Міжнародному музичному конкурсі ім. М. Лисенка (2007 р., Україна, Київ), премії «Migliore voce femminile» на ІV Міжнародному конкурсі «D’uchi d’Acquaviva» (2008 р., Італія, Атрі).
 
Закінчила Криворізьке музичне училище за спеціальністю диригент хору, Криворізький педагогічний університет та Національну музичну академію України ім. П. І. Чайковського (2003 р., клас нар. арт. України, професора З. П. Христич), майстер-класи Альфонсо Антоніоцці та Роберто де Кандіа у рамках ІХ Міжнародного фестивалю «D’uchi d’Acquaviva» (Італія, Атрі).
 
З 2003 р. – солістка Оперної студії Національної академії України ім. П. І. Чайковського, з 2004 р. – солістка Київського муніципального театру опери і балету для дітей та юнацтва.
З 2005 р. – солістка Національної опери України.
 
Партії, що співачка виконує у Національній опері України:
Віолетта («Травіата» Дж. Верді)
Джільда («Ріголетто» Дж. Верді)
Оскар («Бал-маскарад» Дж. Верді)
Розіна  («Севільський цирульник» Дж. Россіні)
Клорінда («Попелюшка» Дж. Россіні)
Адіна («Любовний напій» Г. Доніцетті)
Царівна-Лебідь («Казка про царя Салтана» М. Римського-Корсакова)
Лаурета(«Джанні Скіккі» Дж. Пуччіні)
Мюзетта («Богема» Дж. Пуччіні)
Серпіна («Служниця-пані» Дж. Б. Перголезі)
 
Також у репертуарі:
Лейла («Шукачі перлів» Ж. Бізе)
Цариця ночі («Чарівна флейта» В. А. Моцарта)
Констанца («Викрадення із Сералю» В. А. Моцарта)
Марфа («Царева наречена» М. Римського-Корсакова)
Прилепа («Пікова дама» П. Чайковського)
Верховна жриця («Аїда» Д. Верді)
Мікаела («Кармен» Ж. Бізе)
Марселіна («Фіделіо» Л.В. Бетховена)
Єлизавета («Ярослав Мудрий» Г. Майбороди)
Партії сопрано (Реквієм В.-А. Моцарта, «Карміна Бурана» К. Орфа, «Мессія» Г. Генделя, «Страсті по Іоанну», «Страсті по Матфею» Й. Баха) та інші.
 
Є регентом Свято-Покровського собору м. Києва, у 2011 році Українською Православною Церквою нагороджена Орденом Святої Праведної Анни ІІ ступеня та Орденом Преподобної Анастасії Київської (2016 р.).
 
У творчому доробку співачки співпраця з режисерами Хуго де Ана, Петар Селен, Итало Нунциата та диригентами Франческо Роза, Серхіо Кульман, Володимиром Сіренком та іншими.
 
Гастролювала в Іспанії, Португалії, США, Литві, Латвії, Естонії, Азербайджані, Росії, Голландії, Франції, Швейцарії, Японії  та інших країнах.
 
 
 
 
... Ее сопрано с точки зрения школы было безупречным, а чувственность и актерское мастерство вызывали просто бурю эмоций. Невозможно было равнодушно взирать на такое исполнение, украшенное профессионализмом высочайшего уровня...Вот и я аплодировал и сожалел. Аплодировал увиденному, и сожалел о том, что, возможно, больше я такую «Травиату», а тем более такую Виолетту, может, никогда больше не увижу...
— Вюгар Вюгарлы
...Эта сцена не оставила равнодушной никого – защелкали фотоаппараты, по залу прокатился гул обсуждения. Лишь немногие, а только настоящие, интересные женщины способны производить такое впечатление – и Ольга Фомичева именно такая. Настоящая актриса!..
— Надежда Панталий
...Співачка Ольга Фомічова вродлива, емоційна, артистична, розкута в ігрових моментах і напружено-стримана у драматичних. ездоганне володіння вокальною технікою базується на міцній основі сумлінної поступової і планомірної освіти.., яка сьогодні дає можливість легко й невимушено виконувати репертуар від Гаетано Доніцетті до Карла Орфа...
— Лариса Тарасенко